Every life is a defense of a particular form.
Archive 2002-2004 | 2004-2007 | 2007-2008 | 2008-2010
>> | < | > | << | d | website | email | facebook

Saturday, Sept. 12, 2009 10:04 p.m.

星期三老細話我好似病得好辛苦,叫我快D走,我仲以為自己聽錯,但係反覆聽左2 3次之後,發覺冇聽錯。食左LUNCH即刻過海搵許晏冬睇皮膚,返屋企訓一覺再落街睇多次感冒。

連續幾日發好多夢,夢見耶穌、同事話要改DESIGN等等,奇奇怪怪的一大串夢。記得畢業之後返到屋企,連續一兩星期都晚晚發夢,好似要將三年黎因為冇得訓而發唔出既夢發晒出黎咁。今次亦係類似情況吧。

明明有野想講,LOG IN之後就唔記得左。

teamwork,每個人長處唔同,做唔到同一個standard都冇計。以前會盡量包辦最後既整合同proofread,end up有d野會變左自己做埋。而家工作量太多,冇可能自己做晒所有野,要學識接受現實。雖然有時都會向claudie wrong埋怨。情況好似老細睇我寫D synopsis激氣到要自己rewrite一次,咁我D英文水平係去到咁ga la,我盡晒力都只可以寫D咁劣既英文,唔可以怪我ga wor。所以同事contact寫錯做contract、串錯人地個英文名等等,你都冇得怪佢,佢真係唔識,咁唯有由識既人check一次lor。

有時睇到大細超既情況自己都覺得好uneasy。唔想dragged into politics. fortunately everybody there is understanding and has high EQ geh. if i ng gur someone i wouldn't hide it. so i wouldn't be the one who talks behind someone's back.

朝早搭38號有時會遇到堂哥,向來只會講工作或者讀書,但係最近一兩次搭車,竟然講到佢既感情事。心諗我地都日漸年長,終於唔係講門面野,可以開展"人"與"人"既對話。

我同哥哥兩兄妹拜年,永遠都係哥哥搶鏡D,因為佢高大、多野講又識打麻雀。我唔係唔講野,但係大家好似唔知同我講咩好,同埋我太擺明唔鍾意每次見面都會重演一次既Q&A gwa (向每個親戚重覆一次今年幾歲、幾年班、有冇練琴、考左幾多級、阿媽有冇鬧、返工時間放工時間返工地點、出去食定帶飯食、幾錢人工、鍾唔鍾意份工、建築係咪即係ENGINEERING、唔係咁係咪即係裝修、不如你幫我設計個花園......)。

呢位堂哥,係同我地兩兄妹最多野講,最當我係一個人(someone that matters, not just anyone)既一位親戚。

從佢口中得知向來多煙酒既姑丈患左舌癌,但係未知病情有幾嚴重。即刻諗起幾年前日日搭40號去醫院探爸爸既痛苦日子。

未見到病人之前,我仍然淡然。

對這位姑丈其實一無所知,較讓人擔心的,倒是姑姐與或許再次要白頭人送黑頭人的祖母。祖母那眼神最讓我不忍直視。

>> | < | > | << | d | website | email | facebook | archive 2002-2004 | 2004-2007 | 2007-2008
lokbi©2016