Every life is a defense of a particular form.
Archive 2002-2004 | 2004-2007 | 2007-2008 | 2008-2010
>> | < | > | << | d | website | email | facebook

Tuesday, Jun. 17, 2008 12:00 a.m.

Photobucket
老細同travis既fran healy竟然一樣樣,連髮型同眼眉都一樣。

同manager自生一齊去見客,個客同埋佢個助手都唔太滿意咁啦��嫌少圖、唔夠特別,又話我地唔明佢心意之類,冇乜意思。佢問左我個名之後,開口埋口都嗌住我個名,短短幾個字既meeting提左50次都有��。

"Helen ar,我覺得我地俾左咁多野你,你應該明白個客想要乜ga係咪呀?"

"Helen我覺得你要諗下lor,唔係就咁得兩張圖lor,根本都唔完整,睇唔到個連貫性。Helen我根本就評論唔到,講唔到鍾唔鍾意個設計lor,即係呢d都係d輪廓野,我睇唔到你個風格係點lor。"

"Helen ar,俾間屋你設計,你應該要用你平時學到既野,諗多少少lor。"

"我對你地公司好有信心,都係大公司ar(which is not true. there are only 5.5 of us including boss and mr manager),不過Helen你呢兩張圖我真係睇唔到有d咩特別之處lor,呢d位用鏡我都覺得幾好既,但係其餘呢d都係d大路野lor,即係睇唔到有d咩特別突出既地方lor。Helen係咪呀。"

"你呢d都係用電腦整ga jeh,應該好快ga la。我細佬都係做動畫既,佢公司買左xx萬部電腦做ren野,咁我唔知你地公司d電腦係點ar。"

第一次直接同客傾design就遇到咁既情況梗有少少灰啦,覺得有少少委屈+俾人恰咁啦。開口埋口都提住我個名,唔知想點。返學o個陣俾人crit爆冇乜所謂呀,不過係fuck up my own life,但係而家佢講到我好似完全唔諗過野冇做過野又唔理佢意見咁,and i'm the one who fucks up 公司's future & reputation咁。

返公司同老細開會傾仲做唔做落去,老細第一句就話:"今次我地攞去d圖都係靚既,佢唔鍾意可能佢同我地根本唔夾lor。佢唔鍾意d咩先?" "佢嫌太簡單,想要多d間條紋��" "簡單?but that's the beauty of it! 係佢唔識欣賞lor。"

傾左一大輪,最後我地決定由老細親自打電話同個客講我地個schedule太多野,serve唔到佢,一來近排我地太多job唔夠resources,二來費事接單麻煩job返黎做得唔開心又出唔到名。

到老細真係同個客講電話,佢竟然憑佢三寸不爛之舌反客為主。個客對住我地兩個o靚仔話嫌我地做得慢,叫我地唔得閒做不如唔好做唔好嘥大家時間,對老細態度竟然一百八十度轉變,話時間完全唔係一個問題,等多兩個禮拜都冇問題咁話。

老細好野!幫我地攞返d尊嚴。thanks for standing on our side.

星期四又有客。good luck to me >_< yum gung wa.

-

i know i'm gonna miss it. shit.

知我者莫若wongchiubi,不過我一向鍾意扮瀟洒,講一套做一套。

>> | < | > | << | d | website | email | facebook | archive 2002-2004 | 2004-2007 | 2007-2008
lokbi©2016