Every life is a defense of a particular form.
Archive 2002-2004 | 2004-2007 | 2007-2008 | 2008-2010
>> | < | > | << | d | website | email | facebook

Thursday, Jun. 23, 2011 9:46 a.m.

the nightmares i had this morning were simply epic, and there were so symbolic that i'm sure they meant something.

dream no.1
腦海出現類似大澳但又跟現實中不同的地方,有一排橙黃色木圍欄,像建築系學生會設計的那種interlocking的木結構。...媽媽不斷責備/窒我,完全無法令她滿意/放過我,我終於崩潰,我坐著,她站在右前方,爸爸(健康的樣子)在左前方,我使盡全力哭求她停止,歇斯底里到我要喊「爸爸啊...」向父親求助的地步(現實中我甚少向父母求助,要這樣哀求的話我大概真的是徹底崩潰了)。呼吸困難,醒來。

dream no.2
黃安琪(不算很親近的小學同學)說她有一張照片,無意中(忘了是不是無意中)把我攝入鏡,構圖很有趣,她很興奮,忘了照片實際的樣子,好像是有倒影所以有趣。...黃安琪還在附近(左前),我找到鋼琴譜,開始照著彈(sightreading)Magnificat,坐在右邊是我認為是我弟弟的男孩,不記得有沒有把曲彈完,但後來我對他生氣了,又再歇斯底里地尖叫,幾乎要窒息,心臟繃緊,醒來。

我在youtube嘗試找我在夢中彈的Magnificat版本,暫未找到,但歌詞如下(只有一句)。

Magnificat anima mea Dominum
(My soul doth magnify the Lord)



今日再SMS俾以前同屋個仔(who is also the estate agent),表達我既不滿,終於佢叫我check下我個online banking account睇下有冇收到錢。第一時間衝上library開電腦,望住o個400鎊paid in,諗到既竟然係:以後再冇任何理由要同D咁PK既人聯絡,再冇任何瓜葛,事件告一段落,心情竟帶一絲失落,好似你好努力答緊exam paper一路揮筆疾書三個鐘,然後考官突然話你可以畢業喇份卷唔駛做,all the best to your future。不過,件事終於解決左,對我黎講幾乎係奇蹟,琴日仲諗,可能同屋同個仔根本就夾埋,兩母子根本一心諗住唔還錢,等我讀完書返香港焗住要放棄。我仲諗過駛唔駛因為咁樣要堅持留o係英國,或者出年由同學接力追數。事到如今,覺得自己實在太幸運,行動未升級(即剷上佢地產公司),單靠用SMS動之以情已經攞得返D錢,但實在太驚險,唔想再經歷呢D事。其實意大利同學同Anafelle都分別遇過租屋驚魂,倫敦的確令人估佢唔到。

>> | < | > | << | d | website | email | facebook | archive 2002-2004 | 2004-2007 | 2007-2008
lokbi©2016